Welkom - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Liza Kapel - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Liza Kapel - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

07 Januari 2012 | Nederland, Leiden

Welkom allemaal op mijn blog! Over 3 weken is het dan zo ver: dan vertrek ik naar Sydney voor mijn grote wereldreis. Tijdens die reis kunnen jullie hier lezen en zien wat ik allemaal meemaak. Tot die tijd zal ik nog flink bezig zijn met de voorbereidingen, want er is nog een hoop te doen. Maar aan de andere kant is het ticket en het vrijwilligerswerk al binnen, dus no worries (zoals de Australiërs zeggen, waar ik over 3 WEKEN(!) tussen zal zitten).

• 08 Januari 2012 - 10:14

Linda:

Hi Liza!
    Spannend hoor zo'n wereldreis, maar wel superleuk en stoer dat je dit gaat ondernemen. Ik wens je heel veel succes met je laatste voorbereidingen. Gaaf dat je vrijwilligerswerk binnen is. O vergeet geen kaneelpillen mee te nemen. Kun je zelf maken van kaneel en lege capsules vd apotheek. Mocht je onverhoop wat 'snelle' ontlasting hebben neem dan 2 kaneelpillen voor 2 dgn en je bent er zo vanaf. (familierecept)

Groetjes van ons 5jes
    Louis, Linda, Danique, Lucca & Snuggles

ps waar kan ik jou per mail bereiken ivm leuke foto's??

• 08 Januari 2012 - 11:07

Denis:

succes en zal het volgen

grz

• 08 Januari 2012 - 12:00

Moeder Van Liza:

Ha meid,
    Leuke foto. We zijn uiteraard zeer benieuwd naar al jouw komende avonturen en kijken uit naar de blogs.
    Wat komt het dichtbij nu! Gelukkig hoef je nog maar één week te werken en heb je daarna je handen vrij voor alle laatste voorbereidingen.
    Geniet er maar van.
    xxx
    mamma

• 08 Januari 2012 - 15:43

Pappa:

Hallo Lies,

Het komt nu allemaal wel dichbij zeg, met zo'n blog. Leuke foto trouwens uit Delphi, het was toen superwarm! En je hebt net je eerste overnachting geboekt, in het centrum van Sydney.

Liefs,
    pappa

• 08 Januari 2012 - 17:16

Martin:

Mooie blog , ik wens je een goede reis vast Liza en die 3 weken zijn zo voorbij. Mijn nichtje de wereldreizigster, grote klasse!
    Groet, Oom Martin

• 08 Januari 2012 - 17:54

Jennifer Baker:

Hi Liza,

Succes (en ook voorpret) met de laatste kofferzaken. Have a great time down under!!

Jennifer

• 08 Januari 2012 - 20:48

Marianne Heiman:

Hallo Liza,
    Sinds ons laatste gesprekje heb ik heel vaak aan je moeten denken!
    Ik vind je zo dapper!!
    Het wordt zeker een grandioos mooie reis; je hebt het zo goed en met zoveel enthousiasme georganiseerd en je gaat zoveel interessante en mooie landen bezoeken.
    Have lots of fun en ....(tja, je kent me) pas goed op jezelf.
    liefs,
    Marianne

• 09 Januari 2012 - 20:22

Willem:

Ha daar ga je bijna ' geografe' ....kga je volgen

• 11 Januari 2012 - 14:35

Hélène Van Schaik:

Hoi Lies,

Leuk dat je je aan je woord hebt gehouden: dat je ons bent komen vertellen wat je bent gaan doen na je schooltijd hier én dat je inderdaad een wereldreis gaat maken!
    Natuurlijk hoop ik dat je enorm gaat genieten: heel veel mooie dingen gaat zien en beleven en dat alles goed gaat verlopen.
    Enne.... je gaat wel heel goed op jezelf passen hè?
    Ik ga met heel veel interesse je blog volgen, maak er een hele mooie tijd van,

groetjes van
    een toch wel beetje ongeruste
    Hélène
    mediatheek Dalton

• 11 Januari 2012 - 17:22

De Clown:

liza een ding hou je onder alle omstandigheden rustig en probeer wel voldoende nachtrust te nemen zal iedere dag een kaarsje voor je branden voor een voorspoedige reis en behouden thuiskomst dat gaat zeker lukken veel reisplezier (tante) cobien en een dikke knuffel

• 12 Januari 2012 - 17:48

Wilma Boonstra:

Hee Liza,

Het wordt vast helemaal geweldig! Ik vind het heel stoer dat je het gewoon doet! Geniet ervan enne.... pas goed op jezelf maar dat komt vast wel goed ;-)

groetjes, Wilma x

• 22 Januari 2012 - 19:37

De Clown :

nog een paar nachtjes in je eigen vertrouwde bedje en dan ga jouw grote avontuur beginnen veel kracht
    veel sterkte
    en veel plezier( t)cobien

• 25 Januari 2012 - 18:22

Maria S-S:

Hallo Liza,
    Het is nu Echt bijna zover... Wij zullen je missen, maar wensen je een hele goede reis met veel positieve ervaringen en nieuwe indrukken.
    Go n'éirí an bóthar leat! (oftewel: May the road rise to meet you)
    Maria, Ernest, Alexander en Otto

• 27 Januari 2012 - 20:21

Inette Vermeer:

Ha die Liza, vanmorgen vroeg op Schiphol gedropt, waarschijnlijk zit je nog wel in een of ander vliegtuig. Erg leuk hoor en we volgen je...

familie Vermeer, De Lier